WBA – Waardebepaling achteraf

Niet altijd werk ik met een vast tarief. Ik vind het leuk om te experimenteren met Waardepaling achteraf. Waardebepaling achteraf (wba) is een andere manier van kijken naar waarde en waardetransacties. Het basis idee is dat jij als klant / ontvanger mag bepalen wat de waarde is van de afgenomen dienst of product.

Kijk ook hier hoe het Durftevragen team omgaat met wba.

Ik heb hier mijn verlanglijstje online staan. Hier staat waarmee je mij blij maakt. En ondanks dat je in deze wereld niet van € alleen gelukkig wordt kan ik dat nog steeds goed gebruiken ;-). Maar er is meer:

Boeken:
Zero Marginal Cost Society, Jeremy Rifkin
Second Hand Spaces, Sarah Osswald, Oliver Hasemann & Daniel Schnier
Experience Economy, James H. Gilmore,Joseph Pine
Systems of Survival, Jane Jacobs
The Economy of Cities, Jane Jacobs

Workshop:
ws spontaan presenteren
ws Storytelling

Diverse: (waarvan enkele onbescheiden)
Aanbeveling op LinkedIn
Toegang tot je netwerk. Welke contacten kunnen mij helpen bij mijn dromen….
Schilder voor wat klusjes in huis
MacBook Air
Ipad
Kaartjes voor het zwembad in De Eemhof
Week(end) weg in Center Parcs

Geef een reactie

